- Startdatum
- LocatieJaarbeursplein 6
3521 AL Utrecht
Wil je als eerste op de hoogte gehouden worden over het event op 14 novemver 2024? Laat dan je gegevens achter via onderstaande button.
Neem contact op met:
Andre van der Hammen,
Accountmanager Management Support
+31 (0)6 46 41 88 43
andrevanderhammen@vmnmedia.nl
Bekijk op de plattegrond wie onze partners waren bij het event op 16 november 2023
Public Support is een landelijk opererend detacheringsbureau en gespecialiseerd in ondersteuning binnen de publieke sector. Dit doen wij door het bieden van professionele secretariële ondersteuning aan de directie en/of het bestuur van bijvoorbeeld een gemeente, een provincie, het waterschap of een omgevingsdienst. De wereld een beetje mooier maken met de beste ondersteuning die er te bieden valt. Daar staan wij voor. Dat begint bij het geven van persoonlijke aandacht. Zo kun je anderen laten groeien en helpen het beste uit zichzelf te halen.Ons motto is tenslotte Werk met je Hart! publicsupport.nl | |
BCN staat voor Business Center Nederland. Wanneer u één van onze zes locaties kiest voor uw vergadering, training of netwerkbijeenkomst dan is uw business onze zorg. Onze mensen zijn hospitality professionals waar dienstverlening in het DNA zit. Al onze locaties zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer of met de auto. Laat u informeren over de mogelijkheden bij BCN voor een zorgeloze zakelijke bijenkomst of training. bcn.nl | |
De hotels van Golden Tulip en Tulip Inn bieden volop mogelijkheden voor bijeenkomsten en evenementen. Mooie locaties, goede kwaliteit en uiteraard een hoge mate van gastvrijheid. |
|
Kasteel De Vanenburg is een sfeervol hotel, restaurant, congrescentrum en een populaire trouwlocatie, centraal gelegen in midden Nederland aan de rand van de Veluwe. | |
Op een steenworp afstand van zowel Utrecht als Amsterdam en toch op het karakteristieke Hollandse platteland ligt Buitenplaats Kameryck, Onze locatie leent zich daardoor niet alleen perfect voor zakelijke events die baat hebben bij een serene omgeving, maar ook voor particuliere events op een idyllische locatie in de Randstad. Bij Buitenplaats Kameryck kun je terecht voor events in alle soorten en maten De mogelijkheden zijn eindeloos. kameryck.nl | |
|
|
Met meer dan 110 jaar ervaring is Schoevers dé opleider voor supportprofessionals van Nederland. Bij ons vind je circa 150 opleidingen voor secretaresses en andere supportprofessionals, op erkend MBO‐ en HBO‐niveau in Deeltijd. Jaarlijks volgen meer dan 2.000 studenten een opleiding bij Schoevers. Dit maakt ons een van de bekendste en meest gerenommeerde particuliere onderwijsinstellingen van Nederland. schoevers.nl | |
SooBluu is hét nieuwe duurzame en innovatieve label van de zussen Petra en Martine. Zij zijn al jaren actief met hun fairtrade en handgemaakte hamamdoeken en badjassen onder het ZusenZomer label. SooBluu biedt een kleurrijke collectie lichtgewicht handdoeken, gemaakt van gerecyclede PET flessen. Sneldrogend, absorberend, heerlijk zacht en compact. Verpakt in een leuk tasje, helemaal te personaliseren, goed voor de planeet en 5% van de winst gaat naar een prachtige organisatie ter bescherming van de zeeschildpad. Kortom een geweldige optie als duurzaam kado voor elke organisatie die duurzaamheid in het vaandel heeft. soobluu.com | |
Op zoek naar een inspirerende, innovatieve of keizerlijke zakelijke locatie? Wees welkom in Regio Utrecht. De regio boordevol prachtige cultuur, erfgoed en natuur. Laat je verrassen door de verschillende steden, dorpen en de locaties die er te vinden zijn. Elke regio in Utrecht heeft iets unieks te bieden. Van vergaderen in de bruisende stad tot een meeting in het rustgevende groen of een netwerkborrel tussen de vliegtuigen. Regio Utrecht is één van Europa’s meest competitieve regio als het gaat om duurzaamheid en life sciences en health. Centraal gelegen in het land zijn de locaties goed bereikbaar. visitutrechtregion.nl |
|
Een wereld vol inspiratie op niet-alledaagse locaties. Een wereld vol inspiratie op niet-alledaagse, monumentale locaties in Zuid-Limburg. Met liefde, oog voor detail en behoud van het originele karakter zijn tot ruïne vervallen landgoederen, een kasteel en een eeuwenoud klooster gerestaureerd tot hotels en restaurants. | |
Op een schitterende locatie in het duingebied van Egmond aan Zee, op slechts 100 meter van het strand, ligt Hotel Zuiderduin. Het hotel is de perfecte locatie voor wie succesvolle en inspirerende meetings of congressen wil organiseren. Naast de fijne ligging maken de uitgebreide faciliteiten, 35 zalen, 650 kamers en persoonlijke service Hotel Zuiderduin tot een ideale locatie voor vergaderingen, meetings, congressen en evenementen. U bent van harte welkom in een van de grootste congreslocaties van Nederland. |
|
Secretary Plus is al meer dan 30 jaar nummer één premium marktleider in het bemiddelen en begeleiden van assistants. Het matchen van de juiste assistants aan een organisatie is een vak. Een vak waarin Secretary Plus bijzonder bedreven is. Het vinden, verbinden en het zorgen voor de perfecte match nemen wij met liefde voor u uit handen. Op deze manier zorgen wij voor support van managers en directie op het hoogste niveau. Een assistant zoals jij is gewild bij de leiders van vandaag en morgen. Maar hoe kies je nou die ene baan waar jij gelukkig van wordt, en vooral blijft? Wij gaan voor jou op zoek en doen waar wij goed in zijn. | |
Meer dan film.......Kinepolis is zoveel meer dan alleen bioscoop. Wist je dat je bij ons ook terecht kunt voor het organiseren van jouw event? Of je nu op zoek bent naar een ruimte om een presentatie te geven, een congres te houden of een product te lanceren, het is allemaal mogelijk bij Kinepolis Business. Onze B2B Accountmanagers hebben jarenlange ervaring en denken gedurende het hele proces met je mee. Eventuele problemen worden snel opgelost en zo zorgen ze ervoor dat jouw event vlekkeloos verloopt. |
|
Kaap Doorn Conferentiecentrum is uitermate geschikt voor al uw zakelijke bijeenkomsten! Sinds 1994 is Kaap Doorn gespecialiseerd in alleen zakelijke bijeenkomste. Wij geloven in de meerwaarde van betekenisvolle ontmoetingen tussen mensen in een inspirerende, groene en gastvrije omgeving. Wij zijn gelegen midden op Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug. Kaap Doorn past maatschappelijk verantwoord ondernemen toe in de breedste zin van het woord. Wist u dat als u een bijeenkomst bij ons organiseert, u het goede werk van YMCA Nederland (Erkend Goed Doel) steunt. Wij zijn een duurzame vergaderlocatie en Gouden Green Key gecertificeerd. Voor meer informatie klik hier
| |
Locaties met Meerwaarde(N) hebben een passie voor gastvrijheid en maatschappelijk ondernemen (mvo). Ofwel: ze verzorgen jouw bijeenkomst met meer waarden voor natuur, cultuur en/of mens. Waarom een Locatie met Meerwaarde(N)? | |
Persoonlijk en betrokken Stijlvol en inspirerend verblijven doet u bij Hotel Ernst Sillem Hoeve. Een unieke locatie omringt door de prachtige bosrijke omgeving van de Lage Vuursche, op nog geen 15 kilometer van de stad Utrecht. Door onze betrokkenheid en persoonlijke aandacht onderscheiden wij ons. Wij geven onze gasten het gevoel thuis te zijn in onze stijlvolle accommodatie. U als trainer, deelnemer of hotelgast staat centraal. Wat uw wensen ook zijn; onze dienstverlening en service zijn op maat. Wij zorgen samen met u dat uw verblijf een succes wordt. Elke gelegenheid haar eigen invulling U heeft de keuze uit 18 sfeervolle vergaderruimtes, geschikt voor groepen van 4 tot 175 personen. Naast de zalen beschikken wij over 85 comfortabele **** hotelkamers, een goed restaurant, 2 bars met openhaardkamer, een binnenzwembad met infraroodsauna, een fitnessruimte en een 7 hectare groot park. | |
Bovenop een duin in Wijk aan Zee ligt Strandhotel Het Hoge Duin. Dit hotel heeft een unieke ligging met een fantastisch uitzicht op zee. Het hotel wordt momenteel geheel vernieuwd en uitgebreid en zal naar verwachting in januari 2024 haar deuren openen. Het hotel zal dan beschikken over 6 zalen, 116 kamers, een restaurant, een bar, een wellnessruimte met sauna, Turks stoombad, infraroodcabine en een fitnessruimte. hethogeduin.nl
| |
In deze digitale wereld heb je een oplossing nodig die eenvoudig, efficiënt en ongelooflijk gebruiksvriendelijk is. Met iBabs bespaar je uren kostbare tijd bij het voorbereiden en afhandelen van vergaderingen. Maak moeiteloos vergaderingen aan rechtstreeks vanuit Outlook, converteer alle typen documenten in enkele seconden naar PDF, gebruik voorgedefinieerde templates om snel een agenda op te stellen en ervaar het vertrouwen dat iedereen toegang heeft tot de meest actuele documenten. iBabs is ontwikkeld om jouw leven makkelijker te maken. Probeer iBabs ibabs.com/nl
| |
Postillion Hotels heeft 8 locaties door heel Nederland. Je vindt ons in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht Bunnik, Deventer, Dordrecht, Arnhem en Amersfoort Veluwemeer. Al onze locaties zijn goed bereikbaar met de auto of het openbaar vervoer, en onze 4 grote steden worden goed bediend door het internationale openbaar vervoer. Wij mensen zijn gemaakt voor live. Samen komen we namelijk tot de grootste ideeën. Daarom zijn de Convention Centres van Postillion Hotels ontworpen voor live. Tot in ieder detail. Wij zijn de maatstaf voor meerdaagse, (inter)nationale congressen en meetings van 5 tot 1.200 personen. We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten bij Postillion Hotels! postillionhotels.com |
|
Op onze beide locaties - in de bossen of aan de kust - is het verblijf uniek! Landgoed de Horst in Driebergen is de ideale locatie om te vergaderen in de natuur. landgoeddehorst.nl Hotel de Baak Seaside in Noordwijk biedt inspiratie aan de kust. Voor een vergadering, congres of event - eventueel mét overnachting- bieden wij alle faciliteiten om te genieten van een revitaliserende beleving. debaakseaside.nl | |
Voor prettig geregelde hotelovernachtingen, vergaderingen en (meerdaagse) congressen zit u goed bij Minor Hotels. Met onze 8 hotelmerken, Anantara, Avani, Elewana, Oaks, NH Hotels, NH Collection, nhow en Tivoli, zijn de mogelijkheden zeer uitgebreid. Van het midden tot het luxe segment, van modern stadshotel tot resort, van zakelijke tot inspirerende en creatieve stijlen. Wij helpen met plezier om de juiste match te vinden qua merk en locatie zodat deze perfect past bij wat u zoekt. Met ruim 530 hotels in 56 landen in Azië-Pacific, het Midden-Oosten, Afrika, de Indische Oceaan, Europa, Zuid-Amerika en Noord-Amerika is er bijna altijd een hotel in de buurt. nhpro.com |
|
De plek voor onvergetelijke event, dagjes uit en teambuildingsessies voor vrienden of collega’s. Actief en ontspannend. Van Expeditie Robinson en Wipeout tot Mission Impossible en De Roadtrip. Is jouw team slim, sterk en behendig? Of juist culinair onderlegd? Kies het programma dat bij jou past. dekaap.nl | |
Ben je nieuwsgiering naar dé manier om vakantiekriebels op je werk te krijgen? | |
| Ben je op zoek naar het perfecte gebaar om collega’s en relaties te bedanken? Al meer dan 25 jaar is de Pluim het keuzecadeau boordevol beleving om waardering uit te spreken. De Pluim biedt: |
Wallonië België Toerisme beschikt over de experts van deze veelzijdige bestemming en biedt gratis informatie en ondersteuning bij de organisatie van succesvolle zakelijke bijeenkomsten. De Ardennen bieden een aantrekkelijke combinatie van ongerepte natuur, bijzondere steden, een gastronomie van wereldklasse, outdoor en een breed aanbod van locaties. Het perfecte decor voor meetings, events en incentives: een andere wereld op een steenworp van Nederland.
| |
Op zoek naar een unieke locatie, midden in het land? Welkom bij Kontakt der Kontinenten in Soesterberg! In de prachtige bosrijke omgeving van de Utrechtse Heuvelrug vind je onze bijzondere locatie bestaande uit twee karakteristieke en historische panden: het voormalige Missiehuis Sint Jan en Klooster Cenakel. Met 25 vergaderzalen, 130 hotelkamers, een werelds restaurant en een bosrijk buitenterrein bieden we alle ruimte en faciliteiten voor jouw meerdaagse meeting of event. | |
Kasteel Woerden is een bijzondere en inspirerende locatie centraal gelegen middenin in het Groene Hart van de Randstad. Op 150 meter lopen van het centraal station, 3 minuten rijden van de A12 en meer dan 120 parkeerplaatsen. Het kasteel is een monumentale hotspot en uitermate geschikt voor zakelijke events en meetings van 2 tot 800 personen. Kasteel Woerden is verkozen tot beste eventlocatie in haar formaat. Het perfecte decor voor live, hybride en online events. Het kasteel heeft 11 bijzondere zalen, een binnenplaats, een buitenplaats en een eigen ambachtelijke keuken. Samen organiseren en verzorgen wij de zakelijke bijeenkomst helemaal naar uw wens. kasteelwoerden.nl |
|
| Next Venue biedt inspirerende omgevingen voor ontmoetingen die ertoe doen. Wij helpen organisaties en mensen om op een indrukwekkende manier te verbinden. Met meerdere evenementenlocaties en evenementenconcepten voor zowel online, hybride als fysieke bijeenkomsten is er altijd een optie die voldoet aan de wensen. |
Voorkom verspilling met de Nationale Groene Kadobon. Jouw collega's kiezen zelf online een favoriet en origineel duurzaam (Kerst)cadeau uit. Online keuze uit 5.000+ duurzame producten die op verantwoorde wijze zijn gemaakt: eco, Fairtrade, vegan, zero waste, plasticvrij of biologisch. Zo voorkom je verspilling en maak je wél iedereen blij. Een duurzaam cadeau is beter voor jou, je omgeving en de wereld. Geef bewust! Geleverd als duurzame cadeaukaart met luxe FSC verpakking of als digitale cadeaubon. Personalisatie is mogelijk. nationalegroenekadobon.nl
|
|
|
De vermelde prijzen van het congres zijn inclusief koffie, thee, lunch en borrel en zijn exclusief BTW. Bij inschrijving van 22 juni tot 31 augustus ontvang je een cadeaukaart.
Vroegboekactie & collegakortingOntvang een keuze cadeaukaart ter waarde van €75,- of €50,- Wil jij lekker uit eten met vriendinnen? Zin om te shoppen? Of toch een dagje naar de sauna? Dat kan! Met deze actie ontvang je bij inschrijving een cadeaukaart ter waarde van €75,- of €50,- en kan je zelf kiezen wat voor leuks je wilt doen! Met deze opties claim je een cadeaukaart:
|
Waar?
Jaarbeurs (Supernova en Media Plaza)
Jaarbeursplein 6
3521 AL Utrecht
www.jaarbeurs.nl
Voorwaarden
Op alle aanbiedingen en overeenkomsten van VMN Media bv zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden van Vakmedianet bv, gedeponeerd ter griffie van de Rechtbank te 's-Gravenhage op 24 januari 2014 onder depotnummer 5/2014. Een exemplaar van deze voorwaarden vind je hier.
Annuleringsvoorwaarden
Inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Je kunt tot uiterlijk vier weken voor het congres(tot en met 18 oktober 2023) kosteloos annuleren. In geval van annulering na vier tot twee weken voor aanvang van het congres (van 19 oktober t/m 2 november 2023) is de afnemer 25% van het inschrijfgeld (inclusief, indien van toepassing, het horeca-arrangement) verschuldigd.
Meld je je binnen twee weken voor aanvang af (van 3 november t/m 16 november 2023), of ben je afwezig zonder annulering? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag (inclusief indien van toepassing, het horeca-arrangement) te berekenen.
Je kunt bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van jouw inschrijving gebruik laten maken. Annuleringen of plaatsvervangers kan je doorgeven via msmedia@vmnmedia.nl
Verhindering
Ben je verhinderd en kun je een dag niet bijwonen? Je kunt kosteloos een plaatsvervanger bij ons aanmelden. Dit kan via msmedia@vmnmedia.nl
Incompany
Het is ook mogelijk om trainingen voor (een deel van) je bedrijf of team te organiseren. Hét grote voordeel van een incompany-training is de mogelijkheid om deze op maat te maken voor jouw situatie. We kunnen een bestaande training aanpassen of een compleet op maat gemaakt programma ontwikkelen. Neem vrijblijvend contact op met onze opleidingsadviseur Pleuni Maassen. Zij denkt graag met je mee over de mogelijkheden. E-mail: pleunimaassen@vmnmedia.nl | Telefoon: 06 12 89 84 04.
Vragen
Is je vraag nog niet beantwoord na het lezen van bovenstaande informatie? Neem dan contact op met de klantenservice msmedia@vmnmedia.nl
Wandel rond op het Future Smart Plein en ontmoet je collega’s en onze kennispartners in de stands. Vlieg mee met een Flight tour, doe mee met de vele andere activiteiten van onze partners of luister naar een Ted Talk in het Future Smart café.
Neem deel aan een van de Flight Tours. Samen met onze flightassistant maak je in korte tijd (ca. 15 minuten) kennis met een selectie van onze partners op het Future Smart Plein. Zij vertellen je in een korte pitch hoe ze voor jou van toegevoegde waarde kunnen zijn. De Flight Tours vinden plaats tijdens de pauzemomenten en de lunch. Je houdt natuurlijk voldoende tijd over om nog iets te eten of drinken of even bij te kletsen met een collega/nieuw contact.
Volg een Ted Talk naar keuze. Elke Ted Talk sessie duurt 15 min. Voorafgaand het evenement ontvang je een e-mail en heb je de mogelijkheid in te schrijven voor een Ted Talk sessie. Er zijn 50 plekken per sessie beschikbaar.